serapinci RabiaNur2 doktorum rahmin dinlensin 5 ay bekle demişti öyle yapmıştım. Ama 1 ay sonra hamile kalanı da duymuştum
Buki35 RabiaNur2 kürtajdan 2ay sonra doktora kontrole gittiğimde hamileydim halbuki doktorum rahim içi film çekecekti🤭
RabiaNur2 serapinci bende 8 agustosta düşük yaptım 3 ay olunca olmazsa gel demıstı sımdı kist tedavısı goruyorum
Beste0636 RabiaNur2 normal yolla gebe kaldım sadece son ay folik asit başlamıştım doktor rahim dinlensin dediği için 3 ay bekledim yoksa 1 ay gecmişken kontrol ettiğinde yumurta olgun döllenme olabilir demişti
Hurimsi Kürtaj olmadım hemn düşünebilirsin dedi doktor ama nasip işte 10 ay sonra oldu 14 haftalık olduk çok şükür
Beyzz6 Hurimsi peki adet ne zaman olmuşsunuz bende kendim düşük yaptım adet olmayı bekliyorum dört gözle