La_Liberte Arkadaşlar uzun zamandır ilk defa adetten önce çok fazla beyaz akıntım oldu. İç çamaşırım beyaz beyaz lekeler olmuş? Yaşayan oldu mu böyle bir durum?
Aag06 La_Liberte ayyy ben hamilelik suphesini bu akintiyla tahmin etmiatim birazcik cubku hep kuruluk olurdu oncesinde beyaz akinti olunca acabami dedim
Bebisiannesi La_Liberte yumurtlamadan kaynaklı olabilir bende tedavi sürecindeyken çatlatma iğnesi vurulduğum zaman olmuştu ama tabi sende nasıl bir etkisi var bilmiyorum 🤷🏻♀️ yanlış yönlendirmek istemem
Sevdashn La_Liberte benimde böyle olmuştu adetimden önce ilk defa böyle bi sey yaşadım beyaz böyle süt kesiği gibi şimdi hamileyim 5+4 üz inşAllah
Gml34 La_Liberte Adetim bir gün gecikmisti ve süt kıvamında beyaz bir akıntı görmüştüm…bu durum çok dikkatimi çekmişti..bu bahsettim tarz akıntı birebir hamilelik belirtisi ertesi gün test yaptm kandan pozitiftiii…
La_Liberte Aag06 canımmm keşkee 🥰 ben dün erken gebelik testi de yaptım da negatif çıktı 🤦🏼♀️ O yüzden ondan değildir 😥 acaba sebebi ne olabilir adetin 3. Günü gidecem doktora bakalım 😘😘
dilek4606 bugün oldu benim de adetime az kaldı bembeyaz bi akıntı vardı çamaşırımda ben gebelik belirtisimidir acaba diye düşündüm
La_Liberte Bebisiannesi benim çatlama günü geçti 10 gün oldu çatlama değildir 😊 adetime üç-dört gün var
Papatya02 Kızlar akıntının beyaz olduğunu nasıl anlıyorsınuz afedersiniz bendede akıntı oldu baya ama çamaşırım kirlenmiş öyle anlıyorum ama renk olarak beyazlığı dikkatimi çekmedi benimde adetime bir gün var
La_Liberte Papatya02 benim iç çamaşırı rengi bordo olduğu için baya beyaz beyaz lekeler var ordan anladım. Açık renk olsaydı fark etmezdim 😊
Bebisiannesi dilek4606 Yeni çatladığı anlamına geliyorsa eğer zaten gebelik olmamıştır diye düşünüyorum tabi Allah ne derse o ben sadece tahmini olarak söylüyorum
Bebisiannesi dilek4606 bende rakı beyazı gibi bir akıntı olmuştu baya da kıvamlıydı doktoruma sordum direk çünkü tüp bebek tedavisi gördüm yumurtlama oluyor ondan dedi
Bebisiannesi La_Liberte o zaman Allah gönlüne göre versin inşallah hayırlı haberler alırsın tez zamanda umarım 🥰
La_Liberte Aag06 hem de ne sabırsız çatlayacaktım Çünkü yapmasaydım 😅 keşke bir sürpriz olsaydı yeni yıl sürprizi 😅🥰
La_Liberte Bebisiannesi çok çok teşekkür ederim hem cevabınız için, hem de güzel dilekleriniz için 🥰❤️
Aag06 La_Liberte valla ben erken gebelik testine inanmiyorum bu ucuz olan kaset test var ya benim gonlum hep onu dogru buluyor yaaa
La_Liberte Aag06 onu da yaptım ama çatlamadan 10 gün sonraydı 😅 bir Umut forumda geziyorum sonradan pozitife dönen var mı diye. Cidden konu gebelik olunca çok saçmalıyorum 🤦🏼♀️ canımız sağolsun artık olacağı varsa olacak zaten 🥰🌸bu akıntıyı görünce dedim noluyoruz 😅
Sevdashn dilek4606 4 5 gün sürdü akıntım ondan önce adet olacak gibi adet sancısı çektim adet olmadım ama evde test yaptım iki kez ikisinde de silik çıktı adet günümde kan verdim 130 çıktı inşAllah sizlerde en kısa zamanda güzel haberler alirsiniz