11223344i evet eltim yaşamıştı hamileliğinde gözümün içine kadar kaşınıyor derdi herhangi bir tedavinin işe yaramadığını biliyorum doktoru öyle söylemiş ben sana ilaç veririm demiş yani merhem falan heralde yalan olmasın tam hatırlamıyorum fayda görmezsin demiş mahvolmuştu kız mentollü kremler sürerdi günde 3-4 kez duşa girerdi uyku nedir bilmezdi Doğum yaptığı gibi geçti çok geçmiş olsun şifa bulunursunuz inşallah ama yinede doktorunuza bi danışın görünün derim