Allahın kesin kesin farz kıldığı bir ameli rahmimizde mucizesi var iken terk etmek çok büyük bir günahtır kardeşlerim. Rabbim bu günahtan muhafaza eylesin. Hamile bir kadının zorlanarak kıldığı bir namaz başka zamanlarda kıldığı namaza göre kat kat daha eftal ve sevaptır. Oturarak kılma ile ilgili linkte izahat vardır: