kuzeyinannesiiiii Kbrra ahahhaha en azından benim 4.katta oturuyorum günde 2 yada 3 defa merdiven inip cıkıyorum o işe yarıyor biraz 😂🤦♀️ ama bol bol hareket et durma senin icin daha iyi en azından🙈
Btlfth Bel ağrısı ve ağırlık yüzünden bende bırakmıştım ama insan vicdan yapıyor en iyisi oturarak kılmak hem adet de olmuyorken 21 gün peş peşe kılınırsa alışkanlık yapıyor hiç bırakmayız o zaman inşallah
AhlasbeyAnnesi Kbrra 39+4 te doğrudum o güne kadar kıldım namazımı şükür biraz zorlanıyodum ama dayanılmicak kadar değildi 😊Ama sen zorlaniyorsan oturarak kılabilirsin canım ☺
Kbrra AhlasbeyAnnesi 17 haftadayim daha canm sadece yemekten sonrasinda zorlaniyorum göbüşten dolayi oturmak icin erken gibi 😊
yunusemreninannesiii kuzeyinannesiiiii sen kabul olmaz dıye düşünme niyetin önemli olan keyfı bir durumdan yapmıyorsun içine siner öyle düşünürsen 😘
kuzeyinannesiiiii yunusemreninannesiii aynen canım haklısın valla siz böyle dedikce daha cook istegim arttı bak 🙈😊🙏
Btlfth Kbrra benim reflüm var hiç eğilerek kılamıyorum maalesef rabbim amellerimizi niyetlerimize göre kabul eder inşallah biz devamlı kılmaya gayret edelim inşallah
Kbrra kuzeyinannesiiiii Aynen canm 10 yasinda oglum var 19 yasimda doğurdum onu😊 şimdikini de sipiral ile hamile kaldim sürpriz yani🙈
elaweannesi kuzeyinannesiiiii aynı benim annem bende aynıyım normalde wakti geçirmezdim şaştılar e ama napayım oturarak şaşırdım naptıysam kılamadım ayaktaysa artık zorlandım diye bıraktım Allah affetsin doğumdan sonra başlarım artık🙈
kuzeyinannesiiiii elaweannesi ay valla sanki bilerek kılmıyorum keyfi bıraktım öyle sanıyor sinirleniyor durmadan kızıyo ama akşam yemek yedikten sonra göbüş cok rahatsız ediyor yavaş yavaş kılmayı denicem inşallah tekrar bende napayım vicdanımda rahatsız oluyor kılmayınca rabbim günahlarımızı affetsin🙏😊
kuzeyinannesiiiii Kbrra anaaa bende diyodum dogumdan sonra takarım korkuyorum bak kalırım tekrsr diye 🤦♀️ maşallah kız genç anne olmak ne kadar güzel 🙈😊
Eda_Esen kuzeyinannesiiiii başla canm inşallah bırakmazsın hamilelerde baş ağrısı oluyormuş bnm ağrırsa ılık duş alıp uyurum yada uyur uyanır duş alırım çörekotu yağı ile eşin masaj yapabilir rahatlatır dene istersen
kuzeyinannesiiiii Eda_Esen bende kolanyayla masaj yapıyorum geçmiyor hani agrıyınca varya böyle boynuma kadar agrıyor ya 2 günde 1 mutlaka agrır hayatımda böyle baş agrısı yaşamadım ben ondanda rahatsız olunca kendimi veremiyordum ama bundan sonra çörekotu yagını da denicem ilk defa duydum canım yıllardır kılıyorum ilk defa bıraktım yine başlasam doguma kadar gayret eder bidaha yarım bırakmam bi bırak bi kıl da olmuyor😊🙏
elaweannesi kuzeyinannesiiiii bende ama gurbette tekim Yani naptıysam edemedim oturarak şaşırıyorum wideoda baktım ayaktaysa imkansız artık ondan kimsemde yok burda mecbur doğum sonrası başlarım gibi Allah affetsin
Guney16_Enes21 Kbrra Doğum yaptığım günün sabahı bile namazımı kılıp gittim öğlende doğum yaptım. Rabbim kolaylaştırsın inşallah
kuzeyinannesiiiii elaweannesi Amin canım inşallah rabbim affetsin önemli olan tekrar başlamak zaten allahta görüyor neden kılamadıgını
Minikmucizemm24 elaweannesi bence nefsinizi dinlemeyin , savaş ortasında bile namaz kılan peygamberin ümmetiyiz , siz yeter ki niyet edin allh güç verecektir,. "“Neden kilamadigini Allah goruyor ”" sözü şeytanın lafları. Dinlemeyin Allah azim versin inşallah