k_nur2022 Perşembe gittim dönmemişti daha yerleşmiş hatta dedi biz her hafta takipliyiz covid geçirdiğimiz için suyumuz azalmıştı çok şükür şimdi iyiyiz ama doktorum tedbirli olalım yine dedi muhtemel yılbaşının ilk haftası sezeryan yaparız dönmezse dedi