mavi_8 Ah bende bir kaç gündür bebeğimi çok aşşağıda hissetmeye başlamadım, forumdaki yazışmaları okudum herkes aynı şeyi yazmış diye yazmadım doktoruma her şeyde de yazmak istemedim açıkcası :( çok baskı yapıyor idrar torbama, çok vurmaya başladı sürekli tuvaletm geliyor sanıyorum 😂