Deletedmom623737 Evinturk canım enfeksiyon başlangıcı benimde öyle başladı doktoruna söyle gitmeden de saglık ocagından idrar tahlili ver tahlilini aldıktan sonra doktoruna git hiç bekleme
Morprenses Evinturk kesin enfeksiyon diye bir şey yok bende de var uzun süredir doktor baktı idrar da vermiştim bir şey çıkmadı hormonlar yapabilir dedi bazen dayanılmaz oluyor hatta ama enfeksiyon veya mantar değil yine de doktoruna danışabilirsin
Mrvsmt2502 Evinturk bikini bölgen mi yani üst taraf mı yoksa vajinan mı canım. Vajinansa mantar olmuşsun fitil kullanmadan geçmiyor maalesef
mtl3005 Benim de çok var kaşıntım aklıma mantar geldi ama daha önce mantar olmuştu böyle kaşınmamıştı hiç 😟
Nuuur0 Benim var canım. Doktorum direk fitil ve krem verdi. Dayanılmaz halde ve hamilelikte enfeksiyon olması çok normalmiş. 😏
mtl3005 Az önce gittim sağlık ocağına doktor mantar dedi zalain krem verdi bide 6 tane fitil verdi inşaallah şifa buluruz hepimiz ☺️
Mrvsmt2502 Evinturk doktoruna ya da sağlık ocağına git canım ilaçsız geçmiyor ben 27 haftalıüım 4 kere tekrarladı