Tweety5 Merhaba herkese enox 4000 iğne kullanıyorum ve doğuma kadar kullanacağım. Ancak çok yakıyor, canım çok acıyor başka Bi iğneye geçsem mi? Onlarda aynı mıdır? Daha önce başka kan sulandırıc kullanan ve yakmayan Bi kan sulandırıcı iğne var mı?
Ferda_33 Tweety5 bende kullanıyorum evet yakıyor tutarak vuruyorum sonradan ovalıyorum biraz azalıyor daha önceki hamileliğimde hibor kullandim o daha kötüydü
CS0932 Tweety5 Oskopar kullanıyorum. Kendim yapamadığım için eşim vuruyor. Çok çok yavaş enjekte edince yakmıyor. Bir de öyle deneyin isterseniz. Göbeği sıkıştırıp tutuyorum. Eşim de yavaş yavaş enjekte ediyor
SayeMom Tweety5 bende oksapar 6000 kullanıyorum canım eşin yapıyorsa videolar var youtube de önceden çok canımı acıtırdı eşim öğrene öğrene suan zerre yanmıyor ilk önce iğneyi sok diyorum bekletiyorum sonra saniye saniye sayarak gıdım gıdım kan sulandırıcıyı ver diyorum sonra yavasca cekiyor gram bişey hissetmiyorumm he bu arada iğne yapılmadan önce havası oluyor içinde baya bir boşluk onu iğne yapmadan önce alın havasını oda yakar bu arada koldan yaptırıyorum
Tweety5 Ferda_33 benim sol tarafımda biraz ödem ve morarma oldu. Ağrısı gün boyu sürüyor ama sadece solumda sağ tarafım da bişi yok.
Tweety5 CS0932 ya yavaşça yapıyorum aslında iğne batarken acımıyorda ilacı vermeye başlayınca yanıyor acıyor. Oksapar mı denesem acaba belki o daha az yakıyordur.
Smeyyeer CS0932 merhabalar bende pıhtılaşma testi yaptırdım 3 gende pıhtılaşmaya yatkınlık var dedi doktor şuan ecopirin kullanıyorum hamilelik olunca iğneye geçeceğiz dedi doktor bu ay bir ümitle güzel haber almayı bekliyorum eğer gebelik olursa testte görürsem hemen gitmelimiyim doktora 2 kaybım var benim
Tweety5 Sedai- koldan nasıl yapıyorsunuz ben göbekten yapıyorum. Ama ilerleyince mecburen kola geçeceğiz galiba yada bacağa ama çok sert kol ve bacak nasıl tutacağım bilmiyorum
ecemnas88 Oksopar kullanıyorum bende eşim vuruyor kendim cesaret edemiyorum, ama çok yakıyor her vurulma sonrası canım çok yanıyor ve morarıyor hepsi aynı demekki 🤷🏻♀️
CS0932 ecemnas88 eşiniz vururken göbekten vuruyorsanız eğer en yağlı kısmından siz sıkıştırın eşiniz yavaşça vursun. Enjeksiyonu da yavaş versin. Başta benim de inanılmaz morarıp yanıyordu. Eşimin eli alıştıkca şuan ne yanma var ne morarma. Çok minik morluklar oluyor bazen. Başta avuç içi kadar morardığımı biliyorum 🤦🏼♀️ Bir de siz sırt üstü yatın öyle vursun. Göbek daha iyi tutuluyor 🥲
Fundish ecemnas88 37.haftamdayım sadece bir kez hemşire kuzenime kolumdan vurdurdum canım cıktı ! Kendim vuruyorum yavaş yavaş ve acı hissetmediğim gün sayım çok :)) bazen hafif yanma oluyor o kdar.
Sedai- Tweety5 bi kere hemşire eşime gösterdi sonra hep o vurmaya basladı kolumdan.. bu arada koldada yanma oluyor ama mecburen dayanıyoruz bebiş için
Tweety5 SayeMom kendim yapıyorum eşim yapsa daha telaş yaparım. Anlayamaz hissedemez diye. Havasını almayı deneyim bide İnş işe yarar.
Lokumunannesii Tweety5 canım sana Öner’im Axeparin adında bir kan sulandırıcı var bende tesadüf eseri kullandım ellerinde oksapar yokmuş denedim hayatta kullanmış olduğum en acısız iğne diyebilirim. Enoxdan uzak duruyorum hem beze yapıyor hemde can yakıyor oksapar da fena degil
Akca01 Oksapar kullaniyorum bende. Ilaci verince yavas yavas yayildihini yandığını hissediyorum. Yavasca enjekte edin. Hizli ypainc aacayip yakıyor. Ben kendim yapiyorum igneyi bile o jadar yavas sokuyorum ki 🙈 ilaci da yavas yavas veriyorum. Ovalama yapmiyorum direk kolonyali pamuğu bastırıyorum. Ivalamak sismesine sebep olur demiati hemsire bana.
Tweety5 Akca01 bende Akca01 ovalamıyorum bende kolay bastırıyorum eşim üflüyor o an yapılcak başka bişi yok gibi
Tugba1987_ Tweety5 yaklaşık 7 aydır kullanıyorum .evet gercekten yakıyor ben önce buzluktan soguk kompres koyuyotum nir dakıka falan duruyor sonra ıgneyı yapıyorum hıc acımıyorr😁saglıkcıdan tüyolar
SayeMom Tweety5 bende telaş yaparım anlamaz bilmez diye korkardım benimki yapiyorsa tüm esler yapar emin ol bi kere hastaneye git acile orda hemşireye söyle eşine göstersin ondan sonra eşine yaptır ben öyle yaptırdım o gün bugündür esim yapar ben ona söylerim şöyle yap sok çıkar ilacı ver yavasca diye
Tweety5 ecemnas88 göbeğimi sol tarafında oldu. İlk zamanlar biraz acemiliğime denk geldi. Ayakta yapıyordum şimdi daha yatar pozisyonda yapıyorum. En azından sıkabiliiyorum göbeğimi. Ayakta olunca hiç sıkılmıyor o zamanda damara denk geliyor.