Minigin_annesi0 Kızlar üç gündür hareketlerini çok net hissediyorum hatta bu akşam sürekli hareket halinde ☺️ yarım saattir falan karnımın alt kısmında ağrı var nedenini çözemediğim bir şekilde. Normal mi bu haftalarda sizlerde nasıl belirtiler oldu
drytcvkarsln Minigin_annesi0 aynı günümüz 😊 ben yaklaşık 17 den beri hissediyorum 🙏🏻🙏🏻 2-3 gün once alt karın agrım vardı eski sezaryen yerimdir diyorum ben onun dışında kıpır kıpırız allahıma şükür ☺️
Minigin_annesi0 drytcvkarsln ikinci gebelikte daha erken hissediliyormuş ☺️ ne güzel. 20 haftada hissettim ama hafif kıpırtılardı. Şimdi gayet net ordan oraya dönüyor 😂 cinsiyetiniz belli mi