Berenim benim ne suyum nede nişanım gelmişti. Ama günüm dolmuştu 40+ olmustuk artık. Açılmamda 5 cm da bekletmeyelim alalım dediler doğumhaneye gönderip suyumu patlattı sancı tsktı 3 saat içinde doğurdum canım. Şuan ağrın sancın yoksa ve açılman varsa bu suni sancıyla daha da kolay açılacağını gösterir Benimde öyle oldu çünkü kontrol diye gittim yatışım yapıldı. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah.