_negolen_ biz 36 haftaligiz şu an erken gibi bi durumu yok ama olursa babası var her koşulda bi yere birakamam yani ALLAH kolaylık versin hepimize inşallah normalde keyfime ve rahatlığıma çok düskunumdur ama evlat işte başka ben işimi gücümü bıraktım kendi çocuğuma bakmak için,,,özel hastanede doğum yapacam nasip olursa giriş çıkış sıkıntı olmaz yani erken de olsa eşimle birlikte yanimda olacaklar inşallah