39+4 çatı muayenesi sonrası pembe akıntı oldu ewe gittim akşam duş aldım we agrılarım olmaya başladı güldük eglendık neyse saat 1 gbi kalcam dan agrılar girdi biraz uyudum saat 3 gibi uyandım we tolete gittim yıne pembe açık akıntı geldi sonra yatağa gectı m ama ara ara agrım oluyor tabi yatakta bakara suresını dinledim snra dgum vıdeolerını izliyordum ki içimde birsey pıt ettı ve eyvah 🤦🏼♀️ dedim ayağa kalktım suyum geliyordu hemen annemı uyandırdım amcamlar hasteneye götürdü. Zaten hersey hazırda beklıyordu daha snra acilden grıs yaptk we direk dogumhaneye alındım ilk ebe alttan muayene ettı we 3 cm açıklık dedi 7 buçukta doktorum geldi oda alttan muyne ettı we epıdural yapalım dedi 9 da belimden iğne vuruldum braz acıdı tabi we saat 1e kadar bekldim 10 cm açıklık olmustu we dktrum okıncan artık dedi 13:58 gece kızım kıvamdaydı