Aslında doktorunuz size soruyor çalışıyor musunuz diye en azından benim doktorum her bi bilgimi not etmişti zamanım gelincede sormuştu bana ama ben 37 haftaya kadar çalışabilir raporu almıştım sonrasında zaten sistem de otomatik olarak izinli görünüyodum 40+2 de doğum yaptım ☺️