oguzweannesi Bugün hafif kasık ağrısı yaşıyorum bı sol tarafta hissettiriyo kendini bı sağ tarafta baskı hissi de var korkulacak bir durum mu yoksa normal mi bu haftada kızlar şiddetli olsa acile giderdim ama hafif olduğu için gitmek istemiyorum 🙄
incikinannesi oguzweannesi bende 27+6 yım benimde bir kaç saattir solum da öyle bi his var şükür çok ağrımıyor ama sanırım bebek büyüyor diye. Bide hazımsızlık yaşıyorum kabızlıktan dolayı olabilir diye düşünüyorum uzanıyorum sürekli inşallah geçer büyüyor diye düşünelim en iyisi 🤗
oguzweannesi incikinannesi aynen ağrıdan Cok baskı hissi var . Bende sürekli oturuyorum dinleniyorum dediniz gibi inşallah geçer büyüme ağrısıdır da 😊