Ben ozel sektorde calisiyorum suan 16 haftalik olucam tup bebek oldugu icin hamileligim basindan beri rapor aldim merak ettigim bilgisi olan varmidir diye sormak istedim benim simdi dogum iznine cikam icin nisan ortasina fln denk geliyor .dogum izni icin 90 gunluk sigortayi 1 sene icindemi doldurmam gerekiyor yoksa izne cikmadan onceki 90 gunmu olacak orasini anlamadim .yilbasindan sonra sirf bu yuzden rapor almadim ocak subat martta calisirsam 90 gun dolmus olucak ama 1 sene icindeyse bu aylardada rapor alabilcem o zaman .