Kızlar 2 hafta önce falan kan testi verdim sonucum 0.358 çıkmıştı ben doktora hiç bişey sormadım 5 den düşüğü direk gebelik olmadığını bildiğim için ama 2 gün önce sağlık ocağından aradılar gebelik durumu var mı falan diye durduk yere mi aradılar sizce anlayamadım ?