Kızlar ilk doğumum sezeryan maalesef.. Şu an da 11+5 günlük hamileyim. İki hamileliğim arasında tam 25 ay var. Şu bir kaç gündür ara ara dikişimde acı hissi oluyor.. Sanki yeni doğum yaptığım zamandaki gibi ince ince sızlıyor dikişim 😔Sizce bu normal mi? Ve bebeğim büyüdükçe böyle acı hissi olacak mı karnımda?