beyah canım tabiki doğum sancısına dayanılır. Ben henüz 33+4 haftalığım ama asla böyle düşünmüyorum. Bi ebeden destek alabilirsin. Ben bir iki haftaya doğuma hazırlık eğitimine başlayacağım. Nefes egzersizleri, doğum anında yapmam gerekenler gibi şeyler anlatacak ebeden ders alacağım. İnstagram adresi ebesehriban . Forumdan konuştuğumuzu söylersen yardımcı olacaktır. Ücretli ama almak isteyen arkadaşlar olursa belki daha uygun fiyata toplu bi ders verebilir internet üzerinden