Ftmssnle Merhaba kızlar benim son adet tarihim 18 kasım ama şuan hala adet olmadım. Bugün tekrar test yaptım negatif çıktı benim yaşadığım gibi bir durum yaşayan var mı? Ne yapmam lazım şuan
Elika0 Ftmssnle stresliysen ondan dolayı da olabilir gebelik yoksa.. Pazartesi kan tahlili vermeni öneririm. Benim arkadaşımın bebek 2 aylık olana kadar kanda ve gebelik testinde çıkmadı ama o da ayrı bi enteresan ☺️ Allah gönlünüze göre versin 🙏
Ftmssnle Merve_0109 Benim annemde de olmuş bana hamileyken 4 ay gözükmemiş kan ve idrarda umarım ona benzememişimdir 🤭 varsa çıkar hemen