ozgese-s Kızlar lohusa pedi işe yarıyor mu acaba hastaneye depend alsam eve gelince lohusa pedini kullansam olur mu ?
Hanife_ ggkca ilk doğumunuz mu ikimci mi süt sağma pompasında kararsız kaldım ya bikac kişi daha koymuş ilk doğumumda koymamıştım hiç ihtiyacım olmadı
Elika0 Hanife_ pompa koymanıza gerek yok zaten bebek doğduğunda midesi minicik göğsünüzden gelen süt onu doyuracaktır. Çok ihtiyacınız olursa da zaten hastanede vereceklerdir süt sağma pompasını ☺️
ggkca Hanife_ İlk olacak, bende kararsız kaldım belki uç çıkarmak için falan kullanırım diye düşündüm. Zaten pompayı da kendim almadım, bi yakınım almıştı hiç ihtiyaç duymayıp kullanmayınca bana verdi belki lazım olur diye, yoksa büyük ihtimalle almazdım.
Meleekk Firstexcitement Amin 🙈 hazır olsun artık çantalar. Gelmeye niyeti yok ama sürpriz yapar belki 😂🙏
Hanife_ Elika0 ilk doğumumda da öyle oldu ihtiyacım olmadı yanıma almamıştım şimdi bakıyorum çoğu kişi koymisy hastane çantasına emin olamadım
Meleekk Firstexcitement hahha 😃 bende valla. 37 olduk artık, aniden suyum felan gelir diye korku sardı o yüzden hazır olsun dedim 😂 ortada dımdızlak kalırım doğum felan olursa 🤭 senin de daha var. Listeni yap bikaç hafta sonra hazırlarsın 😃 tabi bebiş aceleci değilse 😂
1elifelif Firstexcitement normal pedler ince kalıyo bide pamuklu olması çok önemli benim için. En fazla 2 gün yoğun oluyor zaten sonrasında normal adetteymişsin gibi kullan ama mesela eğer normal doğum yapılacaksa ve kesi dikiş falan olduysa oranın sürekli hava alması gerekir beni ilk doğumumda doktorum öyle söylemişti. O yüzden daha sık değiştirmem gerekir. Ben her ihtimale karşı lohusa pedi aldım