glsm_kr8383 valla herkesin farklı geçiyor sanırım,arkadasımınki çok kolay geçmiş,ben de mesela geçen sene smear için kadın bir doktora gittğimde hissetmemiştim bile ama şuanki doktorum erkek ve cidden canım yandı,ama durdu sonra öyle devam etti,acıyo mu diye sordu,ama onun da işi tabi bastırmak zorunda,ama benimki acıdı zor geçti sizinki kolay geçer inşallah,zaten 1 dk bile sürmüyo