EbruCnr Merhabalarrrr 😊 Bu platformda sayısız normal e sezaryen doğum hikayeleri okudum. Belki o gün bende yazabilirim dedim. Çok şükür nasip oldu🙏 Benhem normal hemde sezaryen doğumdan korkan biri olarak en başından beri normal doğum isteyenlerdendim. Doğumum tam bayrama denk geldiğinden doktorlarında izinde olacağından dolayı 17 ağustosta suni sancı alıp 18 ağustosta da doğumumu gerçekleştirecektik. 38. Hafta çatı muayenemde üst kemiğimin basık olduğunu öğrenmemiz normal doğum planlarımızı yok etti. Bebeğim ölçümlerde 3 kilo üzerinde olduğu için bu basıklıkda normal doğum yapamayacağımı iletti doktorum. Bunun üzerine 38+4de yani 10.08.2018de sezaryene karar verdik ve tarihimizi aldık. Bütün testlerimizi yaptırdık anestezi ile görüştük işlemlerimiz tamamdı. Büyük gün geldi ve bizden istenen saatte hastanede olduk. Rutin hazırlıklar yapıldı ve hadi artık gidiyoruz dediler. Çok heycanlıydım bi o kadar da belli etmemeye çalışsamda stresli. Spinal sezaryen oldum eşimde doğumda bana eşlik etmek istedi. Tabi ilk aşamada yalnız girdim ameliyathaneye. Kalabalık bi ekip beni bekliyordu. Herkes görevini yerine getirmeye başladı. Tansiyonlar serumlar v.s. herkes beni rahatlatmak için konuşup sorular soruyordu. Konuşmak banada iyi geldi. Spinal için belimden iğnem yapıldı. Ufak bi sinek ısırığı gibi hissettim. Sonra yatırdılar ve yavaş yavaş ayaklarımın uyuştuğunu hissettim. Sondamı iğneden sonra taktıkları için hiç bişey hissetmedim. Eşimin ne zaman geleceğini sordum. Seni hazırladıktan sonra alacağız yanına merak etme dediler. Heyecanla sorulanları cevaplamaya eşimin gelmesini beklemeye başladım. Dikkatimi dağıtmak için sğaa sola bakarken yanımda eşimi gördüm. Elimi tuttu konuşmaya başladık. Bi kaç dakika içinde miniğimin önce sesini duyduk. İnanamadım. Muhteşem bişeydi. Kafa mı çevirdiğim anda bans baktığını gördüm. Tarifi imkansız bi durum😍 hemen yan tarafa alıp temizlemeye başladılar. Sanki orada karnı yarık bi şekilde yatan ben değilmişim gibi bebeğimi izlemeye başladım. Çok güzeldi. Başka hiç bişey düşünemiyorsunuz zaten.😊 Sonra eşimi ve bebeğimi çıkarttılar. Ameliyatın bitmesini bekledim. Spinal olduğum için komple bayılma durumum olmadı. 4 5 saate ayaklarımdaki uyuşukluk da geçti yürümeye başladım. Adı üstünde ameliyat olduğu için tabii ki çok kolay bi durum diyemem. İlk gün çok zorlandım. Gazımda olduğu için ağrımda fazlaydı. 2.gün gazımda çıktıktan sonra çok daha rahatladım. Ben ki canı çok az olan en ufak bişeye dayanamayan biri olarak bu ameliyatı atlattıysam herkes atlatır 😃 Benim doğum hikayemde bu. Okuduğunuz için teşekkürler. Herkese hayırlı doğumlarrr.
Yogurtlupilav EbruCnr Allah sağlıklı, mutlu nice seneler nasip etsin birlilte :) Okumak o kadar iyi geldi ki, böyle zamanlarda hadi hemen gideyim doğurayım istiyorum ☺️ Güzel ve egzajere etmeden anlatımınız için şahsen teşekkür ederim 😊
Mervelerce EbruCnr öncelikle gözünüzaydın sağlıkla büyütün inşallah😊🌸 bana da doktorum ön kemiğin biraz basık ama normal Doğuma engel olacak kadar değil dedi.cocuk kilolu olursa seni Zorlayabilir dikişlerin fazla olabilir dedi.sakıncası yoksa bebişiniz kaç kilo doğdu bende korkuyorum da🙈
Ala38 EbruCnr Öncelikle gözün aydın cnm Allah analı babalı sağlıklı mutlu ve huzurlu büyütsün.Allah bizimde kucağımıza vermeyi nasip eder inşallah bebişinle mutlu olmanız dileğiyle 🙂👋🏻
EbruCnr Yogurtlupilav amin inşallah 😊 Allahım sizede en kısa zamanda kucağınıza almayı nasip etsin. 🙏
AliyeAsel Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım sende bi an önce sağlığına kavuşursun inşallah 😌🙏🏻 Darısı bizlere olsun
EbruCnr AliyeAsel teşekkür ederim. En kolay şekilde darısı sizlere inşallah. 🙏 bebişinizi kucağınıza almak gerçekten herşeye yetiyormuş 😊
EbruCnr Cnsldkl tabii ki ister istemez herkesi tedirgin eden strese sokan bi durum ama o an sadece sağlıklı bi şekilde bebeğinize kavuşacağınızı düşünün ve bunun için dua edin gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Az da olsa iyi düşünmenizi sağlayacak bişeyler yazabilmişsem ne mutlu bana 😊 hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏😊
EbruCnr Mervelerce teşekkür ederim. Allahım sağlıkla sizinde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 3.015 doğum kilosu. Benim basıklığıma göre kilosunun fazla olduğunu söyledi. 2.500 civarı olsa normal doğum olabilirmiş ama kilo daha fazla olduğu için denesekte %99.9 sezaryene gidersin 2 acıyıda boşa çektirmeyelim dedi ve sezaryene karar verdik. İnşallah senin istediğin hangi doğumsa o olur 😊
EbruCnr Ala38 teşekkür ederim canım 😊 Allahım isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu🙏 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😊🙏