THBNAB Benim son 19 gün.Ağrılarınız var mı?Benim bi oram bi buram ağrıyor.Rabbim sağlıkla kolay bir doğum yapmayı hepimize nasip etsin.
Fatosduzgun55 THBNAB son 16 🤫 ıkıncı gebelıgım ve hıc mıde bulantım olmamıstı 2 gundur acayıp mide bulantım ve mıde yanmam var 😔
Amigurumistanne THBNAB son 8 🌸 ağrılarım çok artmıştı ama idrar yolu enfeksiyon olmuşum o biraz da yapıyormuş
Elissar Son 17. Benim de her yanım ağrıyor ve mide yanması feci. Sürekli nefes nefese dolaşmak da yorucu. Allah hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin ☺️
Sedadmn Benim de son 19 gün 1 haftadır adet olacakmışım gibi kasık ve belime kısa ağrılar giriyor bakalım ne zaman gelir beyefendi 🤷♀️😂😂
Fatosduzgun55 Elissar inşallah olmaz sizde ben ıkı gebelıgımde de bulantı yasamadım ama som 2 gundur malesef yasıyorum. Allah yardımcınız olsun saglıcakla kucaklarımıza alalım insallah