Atete_ 15 haftalık hamileyim ve sabahları durmadan kusuyorum , çubuk krakerle yaşıyor gibi bir şey oldum 😢 doktor 4 aylık olmaya yakın geçer demişti ama hala bitmedi
papatya981 Atete_ ben 26 haftalık oldum hala sabahları ara sıra midem bulanıyor malesef bazılarında doğuma kadar sürüyormuş
summu Atete_ ilk cocugumda bnm 4 aylıkken geçmişti. Şimdi 6 haftaligiz. Çok şükür kusma yok ama geçmeyen bulantılarım var. Gerçekten kötü hisler :(
Atete_ İlk başlarda benim de sadece bulantıydı , hatta insanlar nasıl kusabiliyor diye şaşırıyordum , şimdi kusmadan geçirdiğim gün olmadı ya , gerçekten kötü