minikportakal Nur234 8 haftada kırmızı leke gelmişti dünde bi kahverengi leke geldi devam ediyorum hala
Bussbusss Nur234 bende 1 ay kadar fitil olarak kullandım şimdi 9. Haftadayım bıraktık bakalım kese yanında kanama alanı vardı ondan dolayı kullanmıştım
Hilalklbrogl İlk haftalar da kullandım lekelenme olmuştu. 1 paket bitince doktor bırakabilirsin dedi o günden sonra çok şükür bi daha öyle bişey yaşamadım Allah kimseye de yaşatmasın inşallah 🙏🏻
Mercimek1234567 Bussbusss bende 5+4 haftaligim kanama alanim var sizinki nasil gecti basina gelen birinin soylemesi insani cok rahatlatiyor insallh banada yardimci olursunuz saolun.
Melikenlbt Bussbusss sizinde Fitil olarak kullanırken eriyip akıyor muydu bende kullanıyorum da akıyor acaba olmuyor mu diye korkuyorum
Busrra Nur234 Ayrıntılı ultrasondaki doktorum da demisti progestanin zarari olmaz diye. Ben en başından beri kullanıyorum ikiz oldukları için. Vajinal kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım hijyene dikkat etmek gerek tabi.
minikportakal Nur234 yok canım ağızdan akınca evet yan etkisi çoktu bende vajinal alıyorum zararı yerine faydası var Rahime tutunmasını sağlıyor ☺️
Hilalklbrogl Nur234 Amin inşallah♥️ Sadece korkup panik yapma. Sen korkarsan bebeğin de korkar unutma. İçini rahat tut bol bol dua et 🙏🏻
Bussbusss Mercimek1234567 bol su içtim ben. Bir de hiç iş yapmadım ağır kaldırmadım ama hareketsiz de kalmadım tabi. Fitili düzenli kullan geçiyor Allah’ın izniyle. Ben çok korkup stres yapmıştım ama siz benim gibi yapmayın 🙂
Irooss Mercimek1234567 8. Haftamda kahverengi lekelenme şeklinde kanamam olduğu için başlamıştım şuan 11. Haftamdayım içtiğimden beri çok şükür bir sorun olmadı yerleşme kanamasıda diyolar sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah
Mercimek1234567 Nur234 benm su anda kanama yok kanama alanim varmış kafam cok karisti nasil gececek onuda blmiyorm
Busrra Nur234 Fitil gibi kullanılıyor ben hiç ağızdan kullanmadım. Bazen yan etki görünce fitile dönüyor doktorlar.
sansli_anne seymaaa123 merhaba bende rahim ağzı kısalığı var serklaj olmadım ilaç kullanıyorum ilk gebelik korkuyorum açıkçası böyle olupta zamanında doğum yapan var mıdır?