Filizz123 Kızlarrr kız bebeğin sancısı daha mı kötü oluyoo Bi oğlum varr onun sancısı belden giriyordu kız çocuk glba kasık tan giriyormuş sancı ve çok zor diyorlar
Lenamiran Filizz123 Bende 37+4 haftalık bir kız bebeği sahibi olarak burada bekliyim çok merak ediyorum ve korkuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
berram41 Filizz123 benim bu kızım var oğluma hamıleyım kızımda belden başladı agrım asla kasık agrısı nedir bilmedim bakalım oğlumda nasıl olacak 😏
Firatlar Oğlumda böyle çekmemiştim ya nası rahattım. Şuan kızım olucak 36 hafta 6 günlük ve ben kasık sırt bel kalca bscak arası agrısı 🥲
Pretty_mommy Benim kasiklardan gelmişti sancım. 5 saate yakın sancım oldu ama çok da zorlanmadım ya son yarım saat zor geçti. Sancım da böyle üşütmüşüm de kasıklarıma iğne batması ağrı giriyormuş gibi oluyordu. Erkekte nasıl oluyor bilmiyorum ilk doğumumdu. 😄
AryasuMom Firatlar bende onu kullanıyorum ama düzenli kullanmak gerekiyor maalesf hemen etki etmiyor dilerseniz hapını yazdırın bir arkadaşım daha etkili demisti