Hamileliğimin 27. Haftasındayım. Bugün doktor bana bebeğin ikiz olduğunu söyledi. Şu ana kadar gittiğim hiç bir doktor ikiz demedi. Tam da emin değildi. Benim gibi geç öğrenen varmı acaba. Yoksa doktor yanılmış olabilirmi? Yardımcı olur musunuz lütfen