Tnrklc12 Dün 20:33 de kollarıma aldım iyiyiz allah herkese kolay doğumlar nasip etsin perşembe gece 3 de başlayan ağrılarım oldu rahatsız ediyordu ve uyuyamıyordum sabah 6 da nişanım geldi 8 de eşimle doktora gittik doktor açılma veya sancın yok deyip gönderdi eve geldik her agrım sancım olunca lekelenmem oluyordu doktorumu arayıp söyledim sancıların 5 dk düşünce gel dedi bende sancılarım 4 dk düşene kadar sabrettim ama cidden çok zor çektim duşa girip hastaneye gittik yürümekte bile zorlanıyorsun sancı geldiğinde gittiğinde hiçbirşeyimiz yoktu akşam 18:30 gibi hastaneye geldik muane ettiler nöbetçi doktor baktı ve 6 cm açılman var bravo sana dedi evde nasıl çektin dedi odaya aldılar serum taktılar saat 19:30 da doktor ıkınma ihtiyacın gleirse ıkın dedi ve 8-9 cm açılman var dedi bende öyle yaptım 20:00 tekrar geldi ve bebeğin kafasını görüyorum siyah saçları var deyip iyicene ıkınmamı sonra Doğuma alıcağını söyledi ıkındım ama o kadar kolay değildi ıkınmam çok kuvvetli olduğu içim hemen sandalyeye alıp doğumhaneye gittik ve bebeğimi 20:33 de kucağıma aldım 3300 kilosu boyu da 50 cm doğdu ve çok güzeldi tek ıkınma ile doğrdum zor yanları vardı ama kolaydı kese biraz yapışmış orda zorlandım hatta o yüzden kanama biraz fazla oldu ama şuan iyiyiz bebeğimle evimize bile geçtik allah benim gibi kolay Doğumlar nasip etsin hepimize bir an önce kucağınıza almayı da