alyabebekkk Merhaba 28 haftalık hamileyim ara sıra adet ağrısı gibi ağrılar oluyor şiddetli olmayacak şekilde normal mi acaba
sevilaymemis alyabebekkk bende 27 haftalık hamileyim aynı ağrılar bende de oluyor sürekli doktoruma soruyorum normal diyor
Crnnn7 alyabebekkk haftamız aynı ve benim de öyle kasıklarıma ağrı giriyor çoook korkuyorum demekki normal çoğumuzda oluyorsa 🙄
pekk1 22 haftalık hamileyim , inanılmaz bir şekilde göbeğimin alt tarafında bir ağrı var ve çok şidddetli. Sabah uyandığımdan beri ağrıyor. Şu an adet dönemindeyim bu arada onunla mı alakalı acaba ?
pekk1 alyabebekkk aslında gitmeyerek hata yaptım çevremdeki herkes normal bu ağrılar falan diyince gitmedim işte 🥺
alyabebekkk pekk1 yani normal şöyle olur çok şiddetli olmayacak şekilde olur ve sürekliliği olmaz sabahtan beri olup devam ediyorsa ve şiddetliyse, yani belkide gerçekten normaldir ama gitmen daha mantıklı olurdu canım