Burcumm malesef bizimde içimize sinen bir doktor yok . Ahmet yoldana gidiyoruz . Sezeryanda da normal doğumda da çok iyi diye duyduk hep ama ilgili bir doktor değil ağzından cımbızla laf alıyoruz. Hatta bırakacaktım artık gitmicem demiştim ama aniden açılmam ve sancım başlayınca diğer hastaneler almadı bilmediğimiz hasta diye o yüzden geri döndük