Llmrv benim bi arkadaşım emire hanım takipliydi ve doğumu onda yaptı, bende bir kez ona gittim arkadaşım çok çok memnun kaldığını hala söylüyor ilgili alakalı ve açıklayacı olduğunu söylüyor, ben gidince ilk kez gittiğim için çok bişey anlamadım ama evet ilgiliydi yani diyebilirim ücret ise biz 143 verdik indirimli hali ile