Bir hemşire olarak hastanede bulunan tüm birimlere vakıf olan biri olarak özel yada devlet hast.goren biri olarak bile sizin gibi kesin yargıyı çok net bildirmemm.imkanı özele gitsini tavsiye ederim sadece… o da insanı muamele görmesi adına…gidemeyen de en iyisi zaten devlet hast.demesin lütfen..Hamilelik,doğum çok hassas bir süreç ve emanet edilen can bir evlat..devlet hast.imkanlari özel ile bir olabilir mi…?imkanı olmayana elbette bişey diyemem..Ama en iyisi yargısını yapmayın..Teselli o sadece..