Kuzeyn_annesi Arkadaslar merhaba henuz bebisim 4 haftalik kese bile henuz gorunmedi fakat bende cok fazla bel agrisi ve kabızlık var normal mi sizce?
M-eng95 Kuzeyn_annesi normaldir bende de aynı sorunlar vardı, sana en büyük tavsiyem canım probiyotik o kadar rahatlatıyor ki insanı anlatamam sana 🥰
qencannee Bel ağrısı çok normal aynı adet olucakmis gibi kasik ve bel ağrısı olur ama kabizigun belki yediğin birseydiendir
Ayyysss Canım bende 5 haftaya gireceğim bel ağrım çok uzun sürmedi benim göğüs hassasiyetim devam ediyor keseyi haftaya göreceğiz inşallah kabızlık için duphalac diye bir şurup içmiştim ben