Ben hamile kalmadan önce sigara kullanıyordum. Hamile olduğumu öğrenince ilk hafta azalttım ve bıraktım. Şuan 7 haftalığım kaç gündür asla istemiyordum ama bugün bi tane içesim o kadar var ki kahvenin yanında ama halenda içmedim. Çok korkuyorum ama kendime de dur diyemiyorum bir tane içsem ya da yarım çok mu zararı dokunur ?