Bilmiyorum siz nasıl düşünüyorsunuz ama ben lcw den düğmeli bir pijama takımı aldım. Defactodan da elbise şeklinde bir tane gecelik aldım. Geceliğin üzerine de hırka aldım illa tüllü falan pijama almanız gerekmiyor. Tabi fotoğraflarda güzel duruyor ama inanın kullanışlı değil kaşındırıyor tahriş ediyor falan. Yine de sizin fikriniz🤷🏻♀️🥰