Selam kızlar. 32+6 yım Kafam çöp oldu gerçekten. 1 aydır gebelik şekerim sebebiyle diyet yapıyorum. Bugün kontrolde her şey yolunda olunca doktor ödül olarak 3 dilim ( gaziantepin meşhur tatlısı vardır ya ondan -kimsenin canı cekmesin :( ) yiyebilirsin dedi tabi ben bunu duyunca abarttım 5 dilim yedim….
Ve tokluk ölçümüm 100 çıktı…(çok şükür şikayet etmiyorum) normal yemekten kahvaltıdan sonra bile 120-130 çıkan tokluk ölçümüm 5 dilim tatlıdan sonra 100 çıktı? Bu nasıl olabiliyo ya Allahını seven bilen varsa anlatsın… başına böyle saçma durum gelen var mı?
Cihaz mı bozuk acaba