Pirayeee Çok kötü ishalim geceden beri. Kusmamda başladı ne yapmam lazım. Ne iyi gelir yardım edin lütfennnn
VergiliBirsenTolga Pirayeee ishali en iyi düzelten şey kuru kayısı yada kayısı meyve suyu bulamazsan hastaneye git
Seymakakisim Pirayeee ben aynı gün içinde iki kere gittim.birinde serum diğerinde hava verdiler 38 haftaligim çok korkuyorum iyileşmeden doğucak diye oksururken bütün kemiklerim ağrıyor 😣 çok geçmiş olsun aksatma git evde durdukça daha beter oluyorsun 😣
Pirayeee Seymakakisim geçmiş olsun sizede. Aynen daha da kötü oldum zaten. Boğazım çok kötü tahriş oldu
Seymakakisim Pirayeee git canım git aksatma inan çok rahatliyorsun orda hamile olduğunu belirt hemen içeri alıyorlar hiç bekletmiyorlar
Esesli VergiliBirsenTolga kayısı daha çok ishal yapar. Kabızken kayısı yenir bildiğim kadarıyla. Şeftali daha iyi gelir ben öyle biliyorum
VergiliBirsenTolga Esesli ben hep öyle yaptım babaannem sayesinde hep geçti yavrum ama gene de siz bilirsiniz
Elifim Pirayeee evet kayısı ishal sebebi bol bol tuzlu şeyler ye çubuk kraker bide patates haşla ez ye çok iyi geliyo bende olmuştum çok fenaydı geceydi serum verdiler tahlil aldılar hemen iyleştim