Kubraatess Brvndkm son 42 gün bizimde geçmez diyordum şimdi etik basıyor bilmediğim acı bilmediğim duygular heycan mutluluk üzüntü
Brvndkm Kubraatess yaaa ne güzel benim daha önce iki kaybım var o yüzden korkuyorum vala zaman geçmek bilmiyor
Kubraatess Brvndkm benimde bir tane bende korka korka yaşadım ama ne olacağını rabbimden başkası bilmez rabbim tüm hamişleri yavrularına sağsalim kavuştursun sağlıkla büyütelim inşallh
DeryaSekban Brvndkm 99 dan sonra çabuk geçer dediler. Öyle oluyormuş. 😂 iyi mi kötü mü bilemem ama değişik bir heyecan bastı beni.
Feyzaveannesi Brvndkm Gözyaşım pıt 😊 Ahhh o zamanlar hamileliğin zorlu ama bi okadar da güzel olduğu zamanlar 😊 o zamanlar geri sayım değilde hafta saymak hoşuma giderdi. Şimdi de son 88 ☺️❤️
Eda_65 Brvndkm 184 gün var daha zaman geçmek bilmiyor sanki bi an önce kucağıma almak istiyorum sağlıkla inşaallah bu arada 13+5 haftadayım cinsiyeti öğrenen varmı çok merak ediyorum ama erken gibi geliyor
DeryaSekban Eda_65 16. Haftamda öğrendim ben. Senin haftanda tahmin ediyorlar ama en neti 16ndan sonra belli oluyor 😂 bizim doktorumuz hala her gidişimizde bir bakar 😊