Rintintin Biraz erken ama 2. Doğumum da sezaryen olacak. Aynı yerden mi kesilcek acaba tecrubelerinizi paylaşirmisiniz aklıma düştü şimdiden 🙈
Alyabebekk Rintintin bunu bende çok merak ediyorum. Sezaryen doğum yaptım şmdi de 29 haftalık hamileyim 🥴
Tazeanne0134 Pnr_2021 nasıl 5 ay sonra olacak canım bende 17+6 haftalık hamileyim Rintintin sen kaç haftalık hamilesin benimde 2.hamileliğim normal doğum istiyorum ama bakalım inşallah sezaryen olursam bakalım
Rintintin iremss aynen bende öyle duydum da yaşayan tecrübeli annelerimizden fikir almak istedim. Tesekkur ederim 🌸
neslican0644 Rintintin 1-2cm aşağıdan kesiyorlar canım. Aynada dikişe bakınca aynı yerden kesilmiş gibi duruyor da bende özellikle sormuştum.