TnsNfs henüz bebişle kullanmak nasib olmadı 😂 hala karnıma taşıyorum ama ben hafifliği katlandığında ufalması özellikleri ile aldım biz gezmeyi çok seviyoruz rahat olsun istedim. Bebek arabası bu uzun ömürlü olması önemli içi çok geniş uzum süreli kullanım için gayet iyi olarak düşündük. Kuzenlerim daha farklı markaların arabalarınıza kullandılar hiç bir farkı yok aynı katlanıyor aynı boyut kimi daha ağır kimi markasından dolayı daha pahalı. Tecrübeli annem kuzenlerim hepsi bayağı beğendi ve kullanışlı buldu. 4. Katta oturuyorum ben hafif olması benim için çok önemliydi asansörümm yok.