30 haftalık hamileyim az önce tuvalete girdim çamaşırım ıslanmıştı bugün bide biraz hareketli birgün geçirdim acaba idararımı yaptım yoksa termi yoksa amniyon sıvısımı çözemedim. Kokladım böyle normal idrar kokusu vardı sanki.hoş amniyon sıvısının kokusunu bilmiom ki. Sonra idrarımı yaptım peçeteyle sildim açık sarı renk peçetede ıslaklık oldu. Yani rengi öyleydi. İdrarmı acaba offf. Acile de gitmek istemiyorum artık kan vermekten çok yıldııııım.3 gün önce doktora gittim sıvısı iyi dedi. Bide suyun gelse tutamazsın birden gelir dedi ama burda bazılarının öyle olmamış