Onu yapmak için ille sancı başlaması mı gerekli? Herkes suyu içmiyor yaaa, ben de içmem. Kimisi sadece suya koyup dua, sure okuyorsun diyor. Ben 39+5’im ama hiç sancım yok, normlar doğuma olan inancım azalıyor 😭 suni verecek ama yolun sonu sezeryan da olabilir. Ocak’ı beklemek istiyorum, ama dr bu hafta yatış vereyim diyor.