Fatmagenc vallahi canım sezeryan sonra o kadar rahat geçti ki sana anlatamam ilk yürümeyi hemşirelerle yaptım ikinci yürümeyi de hiç kimseden bir destek almadan koridorları kendim turladim taburcu olup eve geldiğim zaman yanında kimse kalmadı bebeğime kendim baktım şu an 20 günlük oldu hem bebeğime bakıyorum hem işimi yapıyorum hem yemeğini yapıyorum hem de pubg oynuyorum düşün 😅😅😅