Pelinzade Kızlar halam kendi kullandığı makinayı bana gönderdi bir buçuk sene önce Doğum yaptı daha yeni yani biz alacaktın zaten gönderince dedim bunu kaynar suda yıkarım temizlerim hazır paramızda cebimizde kalır başka bir eksiğini alırım sizce bu tarz ürünler yeni mi alınmalı yani kişiye özel mi olmalı yoksa geleni kullanıyım mı sağlıklı olur mu bilemedim
aysgl24 Pelinzade ne fark ederki cnm güzelce yıkayıp sterize ettikten sonra .paranla başka eksiğini alabilirsin👍
AyseZ Yıkayıp sterilize edilebiliyorsa öyle yapabilirsn. Bende birinden ödünç aldım ama tam göğüse gelen hunisi ve altındaki biberona akıtan kısmı bi bütün ve içindeki odacıklar temizlenmiyor, içinde de kalıntılar var. O yuzden başlığını yeni aldım 100 liraya ..makine ve biberon kısmını kullanacağım