Merhaba arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum.. Son adet tarihim 6 Kasım’dı. Zona çıkartıp 3-4-5-6-7 Aralık’ta ZOSTEX isimli ilacı içtim. Bu arada takvimime göre adetimin 5 Aralık’ta gelmesi gerekirdi. Ben 7sinde son ilacı sabah alıp aksam gebelik testi yaptım bir çizgi silik pozitif çıktı. Suan 6. Haftada kalp atisini duyduk kullandigim ilacin bebege bir zarar vermesinden endise duyuyorum.. yardımcı olabilcek var mı?