Suleblc Kızlar sağlık ocağında cuma günü kan vermiştim pazartesi çıkar dediler ama internetten bakamaz mıyım acaba e nabız dışında
kuzeymomsss Suleblc ya alakasız olucak belki salı veya çarşamba sağlık ocağına gideceğim idrardan sonra yanmam oluyor batma vs. Orada idrar yolu enfeksiyonu için tahlil yapıyorlar mı acaba bilginiz var mı
mutlufatos19 Suleblc hangi şehirde yaşıyosan şehrin ismini yaz ve sağlık ocağı tahlil sonuçlarını yazdınmı çıkana gir ve tc ile giriyon çıkıyo hemen
MihrimahVeAnnesiii Suleblc bakabilirsiniz o zaman hangi aile hekimliğine bağlı iseniz adını Googleye yazın mesela İnönü aile sağlığı merkezi tahlil sonuçlari bilgileri girin bakin
Suleblc Oznurkk bulamadım maalesef internetten hemşireye de sormuştum internetten bakabilir miyiz diye yok demişti
kuzeymomsss Mervepera ya bazı sağlık ocakları her tahlili yapmıyormuş diye duydum da doktorum da başka bir şehirde sırf bu yüzden gitmiyim dedim
MrsMavis kuzeymomsss ben bursada nilufer de yaşıyorum benim bulunduğum bölgedeki saglik ocakları idrar tahlili yapmıyor yanlış çıkıyor diyip gonderiyor
kuzeymomsss Mervepera haftaya tetanoz aşısı için gideceğim bir sorayım bakayım, teşekkür ederim bu arada
Mervepera kuzeymomsss rica ederim şey sabah saatlerinde git canım 11 e kadar mıydi neydi ama saatleri tahlil almak için 😇
kuzeymomsss Mervepera aa öyle mi canım söylediğim çok iyi oldu teşekkür ederim vallahi en iyisi yarın arayım bilgi alayım saat kaça kadar alınıyor diye
kuzeymomsss MrsMavis bende daha 1 defa gitmiştim o da gebe olduğumu bildirmek için bakalım yapıyorlar mı