Kızlarrrr pazartesi sezeryan olacaktım fakat son birkaç saattir 5 dk ya bir sancı giriyor kaşık taraflarıma. İlk defa böyle birşey yaşıyorum. Ayağa kalkamıyorum hemen tekrar sancı giriyor. Acaba bu doğum sancısı mı? Yoksa yalancı sancı dedikleri mi? Duşa da girdim fayda etmedi?? Sabah da biraz akıntıdan daha farklı gibi bi sıvı geldi ama kan veya leke yoktu yani nişan değildir herhalde?? Yardımlarınızı rica ediyorummmmmm🥺🥺🥺