Masalmasal2 Dün sezaryen oldum. Ama ilki gibi değil zorlanıyorum acıdan ağlıyorum bu defa bir türlü yürüyüp toparlanamıyorum. Çok ağrım var. Böyle olanlar kaç günde iyileştiler acaba.
Aselllll Masalmasal2 inşallah çabuk iyileşirsiniz ben de Ocak sonunda 2. Sezeryan olucam merak ettim şimdi
Masalmasal2 Aselllll inş sizin ki iyi geçer sağolun. Doktor ikinciler daha zor olur diyor ama bünye meselesi tabi. Ben çok zorlandım içim sökülmüş gibi