Umutduru nese_gocuk benimkisi 29 aralık dün yanu adete 5 gün kala test yaptım negatifti.Pazartesi günü tekrardan yapıcam test.Iğne etkisinin geçmesini bekle canım ben de vurulmuştum 12.gün test yaptım poztif cikti meger iğne etkisiymiş
Umutduru nese_gocuk 14.gün etkisi geçiyor diye biliyorum ama sen garanti olsun diye 15.gün inşallah çook güzel haberler alırsın🙏🏻
Happykariner nese_gocuk yok canım adet belirtim var 1 2 güne olurum yapmadım . eğer bu ay da kalamazsam doktor rahim filmi çekicek korkuyorum
Happykariner nese_gocuk düzenli olarak 2 aydır üst üste yapıyoruz ama öncesinde ben gecen sene de yaptırmıştım bu iğneden. Yani 3 ü geçti.